تارنمای اختصاصی آرتین کوچولو

جدیدترین عکس ها و فیلمها با موضوع آرتین

تارنمای اختصاصی آرتین کوچولو

جدیدترین عکس ها و فیلمها با موضوع آرتین

تشک جدیدم

مامانم برام تشک درست کرده .... 

 

                                      دستش درد نکنه.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مامان محمدحسین شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:39

سلام آرتین گلم تشک جدیدت مبارک باشه دست مامانت درد نکنه چقدر خوشگله. دوست داریم.

ثنا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:50 http://www.azadandish.loxblog.com

سلام ارتین کوشولوی من تشک جدید مبارک .پس کی میای راستی شیمی اول شدم.واشسم دعاکن امتحانام و خوب بدم

دایی مهدی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 20:43

ارتین جان امشب دارم میام شام چیه ?

دیبا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:40

سلام کوشولوی من
ماشالا چقدر بزرگ شدی.زود بیا اینجا با علی بازی کن.

مامان محمدحسین یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:50

سلام آرتین جان . ورودت به مهدکودک مبارک باشه خوش بحال مربیایی که از گلی مثل تو نگهداری میکنن. دلمون برات تنگ میشه .عمو مهدی هم سلام میرسونه دوست داریم

عمه راضیه سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:13

وای ی ی
ی ی ی ... خیییییییلییییی دلم برات تنگ شده
کاشکی پیشم بودی آرتین توتولو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد